Sunday 12 February 2012

Thiz Bitch ; Hazim

Yo what's up bro. Harini aku nak cite psl 'Facebook'. Well, Facebook dah makin popular but i don't gv a damn. Facebook forever boring~ Lalalalala.. Twitter tetap di hati! Mweheheheh >D Mark Zuckerberg, mengapakah anda mencipta facebook? BORING U KNOW? Dan mengapakah anda meniru timeline twitter ? -.-t WHY? but nvm, Facebook dah lapok. Mls nk cite pasal facebook :P Heh, So guys, mlm tadi ade org blackmailed aku -.- nama dia Hazim Yusof. Mcm ini ceritanya, dia kata dia nak sebarkan kat satu sekolah yg aku suka Madu reuban (budak india) if aku tk bgtau dia aku suka sape. Fucker betul Hazim. Aku tanak bgtau tu tanak ar -.- sepak kang. And then dia paksa dan paksa dan aku tk bgtau pun :P lepastu dia kata lah kat aku dia suka erin. Okay hazim, gua tak kenal pun sape erin. buang masa je kau bgtau aku! Mohohohoohoh     :[D Lepastu aku tanya ar "Erin sape? Awek baru ke? hahaha" lepastu dia reply. "On the way! :D" Lepastu aku pun "Semoga Berjaya!:D" Then tetibe dia kata "pergi mampos ar! aku sakit hati. Sakit hati. Kbye, nk tidur besok kene bangun pagi" pastu aku mcm "sakit hati sbb? -.- mm..bai" pastu die reply "sakit hati lah!" pastu aku mcm "kau kenapa hazim? ._." lepastu dia dah offline so habis lah cerita kedai kopi gua -.- Pffffffffffffffftt. Bengong betul Hazim Yusof Taiyoob Kurma. Aku kata semoga berjaya je pun nak kata sakit hati. defaq man -.- sumpah aku tak kesah kau nk ngorat erin ke eron ke eran ke ke sesape laaahhh.. sebok nk bgtau aku asal. mcm aku kesah je. HAAHHAHAHAHHAHA! By the way, semoga kau berjaya mengorat kau punya 'ERIN' tu ! :D Haha sama sama weh :P xx Oh and aku poreber hensem sbb aku anak Danny Phantom n_n ... Boboiii Gaizz...

No comments:

Post a Comment